ACTIVITATS DIRIGIDES | ADULTS CÀRDIO-FORÇA
MILLORA LA TEVA CONDICIÓ FÍSICA MENTRE GAUDEIXES DE LA PRÀCTICA EN GRUP
Fer exercici en grup millora el teu rendiment i, a més, estàs en molt bona companyia. Vine a provar-ho!
CÀRDIO FORÇA AIGUAFIT
Les propietats del medi aquàtic ens faciliten en gran mesura la mobilització de les articulacions en tots els eixos i plans en què poden treballar, la tonificació dels músculs, la millora de la higiene postural i el poder assolir un control del cos en l'aigua i un domini de les habilitats bàsiques. L'aigua és un bon medi per fer exercici físic controlat, segur i de gaudiment i sobretot un bon lloc per entrenar i millorar les capacitats físiques.

En aquestes sessions es demana a les persones participants que treballin a intensitat alta  i amb impacte per buscar unes adaptacions osteoarticulars, musculars i cardiovasculars més completes i fer que cada sessió sigui un repte.

És obligat portar casquet de bany.
Durada 45 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO-FORÇA CÀRDIO TONO IT
Entrenament intervàl.·ic combinant el treball càrdio amb el d’enfortiment.

Els blocs de treball cardiovascular contemplen tot tipus de treball que suposi una important activació del sistema cardiorespiratori que permetin arribar a sensacions d’esforç mig-alt i a mantenir-la durant tot el període, amb moviments coreografiats, ballats o d’exercicis globals de gran implicació múscular.

Sessions que destaquen per la varietat de propostes que es fan. Cada sessió és una sorpresa quant a material, exercicis, dinàmica,..., amb alternança de   CÀRDIO-FORÇA i un treball complet assegurats. 
   

Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO-FORÇA CÀRDIO TONO LOW
Sessió que combina treball cardiovascular i d’enfortiment general de la musculatura amb una intensitat baixa.

Activitat d’interès per aquelles persones que s’inicien a la pràctica d’exercici físic o que desitgen fer una pràctica de baixa intensitat per buscar una adaptació progressiva al treball de càrdio i força, gaudint des d’un primer moment d’un estil de vida actiu amb una correcta pràctica i sense riscos.

Durada 50 MIN
Intensitat BAIXA
CÀRDIO FORÇA CROSS-TRAINING HI
Sessió d'entrenament de certa exigència amb proposta d’exercicis funcionals –extrapolables a l’activitat quotidiana- però amb un nivell de càrrega i en una quantitat de repeticions alta. Els temps de recuperació entre sèries és curt, format que comporta sempre un gran desgast físic.

L’objectiu és trobar el límit en cadascuna de les propostes, per tant, la fatiga, el poc descans i la tipologia d’exercicis, marquen un treball dur. Malgrat poden semblar sessions exclusives per a gent forta, no és així: cadascú treballa dins les seves possibilitats i,de forma tècnicament correcta, tothom podrà gaudir dels seus beneficis, progressant individualment i al seu ritme.

Durada 50 MIN
Intensitat ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
CÀRDIO FORÇA ENTRENAMENT EN SUSPENSIÓ
Entrenament fonamentat amb exercicis multidimensionals i en suspensió en els quals la càrrega a vèncer és el pes corporal i la força de la gravetat.

Desenvolupa la força, l'equilibri, la flexibilitat i l’estabilitat de la part central del cos (core).

Prepara’t per gaudir d’una sessió d’entrenament mixte d’un alt nivell d’intensitat de força, on també es combinen intervals d’exercicis globals i més dinàmics per buscar una implicació més cardiovascular i fer una recuperació suficient per continuar amb les cintes.
Durada 50 MIN
Intensitat ALTA