ACTIVITATS DIRIGIDES | ADULTS COS I MENT
QUI CUIDA LA MENT, ESTIMA EL SEU COS
Activitats de relaxació, equilibri i consciència corporal. 
Ja saps que tan important és exercitar la ment com la resta del teu cos?
COS I MENT DEFENSA PERSONAL
Pràctica de diferents tècniques marcials adreçada a aconseguir el desenvolupament integral de la persona: 

La confiança, l'autoestima i el respecte són els elements clau en el desenvolupament d'aquesta activitatper aconseguir el control de la situació.

Coneixeràs els recursos per defensar-te de qualsevol situació de confrontació però, sobretot, aprendràs a evitar-les.

Milloraràs les teves aptituds físiques i de coordinació relacionades amb la tècnica i sobretot valors com el respecte, la humilitat, la solidaritat,...
Durada 90 MIN
Intensitat BAIXA-MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
COS I MENT MOU-TE, ESTIRA I RELAXA
Activitat que recull de forma selectiva els principis fonamentals de l'activació-estirament muscular, de la relaxació i de la consciència corporal.

Et permetrà disminuir o eliminar molèsties o tensions originades per hàbits posturals inadequats, per estats d’estrès o per lesions amb recomanació mèdica explícita. Utilitza recursos molt diferents combinant estiraments, tensió muscular, relaxació, atenció al moviment, atenció a la respiració, a la col·locació corporal, etc.  La interiorització del moviment t'ajuda a deslliurar-te de tensions i et permet assolir l'equilibri integral.

Millora la mobilitat articular i la condició general dels músculs i components osta articulars i facilita reconèixer la pròpia postura i saber rectificar-la buscant posicions més equilibrades, més còmodes i de menys desgast.
Durada 50 MIN
Intensitat BAIXA-MITJANA-ALTA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
COS I MENT IOGA
Activitat que procura el benestar espiritual i mental de la persona d’una forma integral. Les sessions es basen en postures o assanes que fan treballar el cos (força, flexibilitat i equilibri) i la ment (voluntat, concentració i relaxació). La part física s’expansiona i millora, tot ajudant a disminuir l’estrès i les tensions posturals.

Es treballen puntualment continguts específics propis del IOGA PRANAYAMA, per treballar la respiració (pranayama: art de la respiració, tècniques respiratòries per aprendre a respirar de forma lenta, ample i completa) o del I IOGA MEDITACIÓ (raja ioga: art d’aprendre a observar els moviments externs i interns -pensaments- de forma tranquil·la, aconseguint consciència i calma interior).

Busca el trobar un equilibri físic i mental, millorar la postura, l’estat anímic i afavorir una actitud positiva i ajuda a disminuir l’estrès i les tensions posturals.
Durada 50/90 MIN
Intensitat BAIXA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
COS I MENT MÈTODE FELDENKRAIS
Vine a practicar aquest mètode pedagògic basat en la plasticitat del cervell i en la seva capacitat d'aprenentatge.

Treballaràs la presa de consciència a través del moviment. Podràs prendre consciència dels propis patrons i facilitar l'aprenentatge, amb l'objectiu de trobar solucions més funcionals i saludables.
ACTIVITAT DE PAGAMENT
Durada 60 MIN
Intensitat BAIXA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí
SAF
Fes-te persona abonada!
clica aquí
COS I MENT PILATES
Mètode de treball basat en un programa d'exercicis centrat en l'alineació corporal, la respiració i l'acció eficaç de la musculatura. Es practica la modalitat MAT-Pilates: treball en grup, fent exercicis a terra amb o sense material (cèrcol, pilota, rulo, bandes elàstiques, etc.) i sense màquines. No es recomana per a embarassades ni per a persones amb lesions d’esquena (consultar amb professorsat).

Busca assolir l’equilibri corporal i donar estabilitat i fermesa a la columna vertebral, millorar el control i el coneixement del propi cos, tant en l’estàtica com en el moviment, i enfortir els músculs interns del tronc, molt importants per evitar dolors d’esquena.

Per accedir a les sessions cal tenir el carnet Pilates SAF (per aconseguir-lo cal haver fet el Curs d'iniciació a Pilates o acreditar el nivell que es té del mètode en una sessió d'entrenament personal).
Durada 50 MIN
Intensitat MITJANA
HORARIS
DE LES ACTIVITATS
clica aquí