COMPETICIONS ESPORTIVES UNIVERSITÀRIES
Jugant amb els teus amics o representant la UAB en els campionats universitaris, a banda de gaudir de l'esport... pots guanyar fins a 6 crèdits!
Competicions UAB Intracampus
Les competicions que organitza el SAF de la UAB estan obertes a qualsevol col·lectiu de la universitat, principalment els estudiants, i a persones externes. I si ets persona abonada, hi podràs participar de manera gratuïta!

Pots triar entre Futbol 5, Futbol 7, Bàsquet, Voleibol, Vòlei platja, Tennis, Pàdel, Bàdminton o Esquaix.

A més, pots aconseguir crèdits per la teva participació en les lligues UAB. En breu podràs trobar aquí més informació sobre les activitats del SAF amb reconeixement acadèmic durant el curs 18/19.

DESCOBREIX ELS
AVANTATGES DE SER DEL SAF
Campionats de Catalunya Universitaris (ECU)
Pots representar la UAB en els Campionats de Catalunya Universitaris, tant a nivell individual com en esports d'equip.

Abans de fer la inscripció al campionat, has de donar-te d'alta a la base de dades del SAF. Posteriorment, a la teva participació, podràs demanar la convalidació per 2 crèdits.

Consulta en els següents enllaços les dates dels diferents campionats:

Dates dels campionats d'esports individuals
Campionats d'Espanya Universitaris (CSD)
Pots representar la UAB en els Campionats d'Espanya Universitaris a nivell individual.

Consulta en el següent enllaç les dates i informació dels diferents campionats:

DATES DELS CAMPIONATS D'ESPANYA UNIVERSITARIS
Reconeixement de crèdits
Per poder reconèixer la participació a una competició com a crèdits cal que t'inscriguis també a l'activitat amb reconeixement acadèmic per poder demanar-los i que juguis en un mínim del 80% dels partits. Pots obtenir fins a 6 crèdits durant el grau, en funció de les competicions en les que participis.
Educació en valors
Volem que les competicions universitàries siguin obertes a la participació, a l'esperit noble de la lluita, a l'esforç i als valors propis de la pràctica esportiva, més que convertir-les en un règim disciplinari i sancionador.

Respecta l'espai i el material esportiu, els companys, els contrincants, el SAF i la UAB per gaudir del joc i de l'experiència, independentment del resultat aconseguit!
MÉS INFORMACIÓ
Qui som al SAF