UAB GAMES 2018 ESPORT UNIVERSITARI I SOLIDARI
Jugant al teu esport preferit, amb companys del campus, pots participar en una acció solidària. I te la reconeixeran acadèmicament fins a 1 crèdit si ets estudiant de la UAB!
2a edició UAB GAMES 2018
En el marc del 50è Aniversari de la UAB i amb motiu de la Festa Major, del 5 al 16 de novembre, celebrem la 2a edició dels UAB Games.

Amb el lema Mens Sana in Corpore Sano, i centrats en els valors del respecte i dels hàbits saludables, proposem unes jornades esportives transversals, inclusives i solidàries.

Animem a participar-hi a tota la comunitat universitària en les diferents activitats esportives que tindran lloc durant les dues setmanes solidàries.

L'import derivat de la inscripció serà destinat a projectes d'acollida de refugiats de la FUNDACIÓ AUTÒNOMA SOLIDÀRIA de la UAB. I si ets estudiant, per la teva participació podràs demanar el reconeixement acadèmic d'1 CRÈDIT!

DEL 5 AL 6 DE NOVEMBRE!
Vés al web de la FAS
Tens un munt d'esports per triar Calendari d'esports UAB Games
esports d'equip (Futbol 7, Bàsquet, Bàsquet en cadira de rodes, Voleibol, Rugbi)
esports individuals (Bàdminton, Pàdel, Tennis, Esquaix)
e-Sports (League of Legends, FIFA, Hearthstone)
activitats de fitnes (ZMBa, Cycling, Risoteràpia, Ioga).
Al següent apartat podràs consultar els horaris definitius de cada competició.
ACTIVITATS AMB RECONEIXEMENT ACADÈMIC
Aconsegueix crèdits fent esport!
Més informació (activitats, preus, inscripció,...)
Vés al web de la FAS
DECÀLEG DE VALORS I MANIFEST
La pràctica de qualsevol esport o activitat física ens aporta tot un seguit de beneficis, tant a nivell físic com mentalEns ajuda a millorar la nostra capacitat de concentració i el rendiment acadèmic, ens dóna la possibilitat de trobar-nos amb altra gent del campus i de poder compartir experiències i bons moments, ens fa sentir que tots som part de la Universitat

Aquesta pràctica, ja sigui individual o col·lectiva, ens pot ajudar a aprofundir en el respecte als altres, en el Joc Net, ens fa millorar com a persones i ens dóna eines per a poder desenvolupar-nos millor en la nostra societat i en el món del treball.
I per això és tan important incorporar-la com un dels nostres hàbits de vida saludables i fer-nos-la nostra.
A la UAB...

- Practiquem hàbits actius i saludables
- Respectem les persones, l'entorn, el material i les instal·lacions
- Ens eduquem a través de l'activitat física i l'esport