CURSOS I TALLERS INICIACIÓ
LA MILLOR MANERA DE COMENÇAR, ÉS FER-HO!
Fins i tot els experts varen començar sense saber com havien de fer les coses.
Amb aquests cursos, aconseguiràs la base necessària per començar a fer l'esport que t'interessa de la millor manera possible.
CURSOS INICIACIÓ ACTIVE CAMPUS EUROPE
El projecte Active Campus Europe, finançat pel programa ERASMUS+, està liderat per 16 serveis universitaris de 7 països diferents de la Unió Europea, entre els quals es troba el SAF en la seva lluita contra el sedentarisme dels estudiants universitaris, sota el lema Move More, Feel Better.

Si ets estudiant de la UAB i vols activar-te, t'oferim la possibilitat d'iniciar-te durant dos mesos en la pràctica d'activitat física i d'assolir uns hàbits i un estil de vida saludables.

Disposaràs d'activitats dirigides exclusives per al grup i un programa d'activitat física personalitzat amb anàlisi de l'evolució de la composició corporal i també aconseguiràs una samarreta tècnica i descomptes per a la matrícula del SAF!

Properament estarà disponible la informació de les edicions del projecte ACE per al curs 18/19
PER NOMÉS 20 EUROS
CURSOS INICIACIÓ Gent Activa / Salut de l'esquena
Si formes part de la plantilla de la UAB (PAS o PDI), el SAF t'ofereix la possibilitat de participar en un programa especialment pensat per iniciar-te en la pràctica d'activitat física i aconseguir assolir uns hàbits i un estil de vida saludables.

El programa t'ofereix un itinerari d'activitats dirigides exclusives per als participants, seguiment personalitzat i avaluació de l'evolució de la composició corporal durant dos mesos.

Les persones que hi participeu tindreu, a més, descomptes per a la matrícula del SAF un cop acabeu!
MÉS INFORMACIÓ
PROMOCIÓ GENT ACTIVA
CURSOS INICIACIÓ Pilates Iniciació
Catorze sessions que et permetran familiaritzar-te amb els principis bàsics d'aquesta activitat, prendre consciencia del propi cos, aprendre a treballar amb ell i aconseguir els efectes beneficiosos que en comporta la pràctica.

Cal haver fet aquest curs d'iniciació, o bé acreditar el nivell que es té en una sessió d'entrenament personal, per poder assistir a l'activitat dirigida de Pilates de l'oferta general d'activitats dirigides.

CURSOS INICIACIÓ BoxTraining Iniciació
Sessió gratuïta que et permetrà assolir conèixer els cops bàsics de la boxa i aprendre'n la seva tècnica i també la de les posicions bàsiques amb el TRX.

També aprendràs com variar la posició del cos per així modificar la dificultat dels exercicis quan treballes amb el TRX.
CURSOS INICIACIÓ Escalada Iniciació
Sessió gratuïta que et permetrà assolir la base necessària per desenvolupar amb seguretat i correcció la tècnica i millorar els teus recursos per afrontar els reptes de l'escalada en roca.

És obligatòria la seva realització per poder assistir a l'activitat dirigida d'Escalada de l'oferta general d'activitats dirigides.
CURSOS INICIACIÓ Natació Iniciació
Catorze sessions per aprendre a nedar o millorar la coordinació de la respiració, així com guanyar seguretat a l'hora de flotar o de desplaçar-te amb correcció tècnica.

Van adreçades a totes les persones majors de 16 anys que vulguin gaudir de la pràctica d'activitats aquàtiques amb total seguretat.