Inscripcions PERSONES ABONADES
POTS INSCRIURE'T ONLINE!
Pots inscriure't online a les activitats que organitzem (tallers i cursos, activitats amb reconeixement acadèmic, seccions esportives, Escoles Esportives, campus, etc.) aprofitant el SAF online.
O, si et ve més de gust, sempre ho pots fer apropant-te al taulell d'atenció al públic en tot l'horari de dilluns a divendres o dissabtes fins a les 14 h.
Accedeix al
SAFonline
PERSONES ABONADES INSCRIPCIÓ ONLINE
La inscripció es fa mitjançant el servei SAF online, accedint al teu compte d'usuari online (usuari: el teu DNI amb lletra inclosa / contrasenya: el número PIN que et vam donar com a contrasenya en el moment de l'alta d'abonament al SAF*).

Un cop a dins del servei SAF online, cal seleccionar el menú Activitats i Escoles Esportives: Nova inscripció per tenir accés a totes les inscripcions vigents.

El pagament l'hauràs de fer amb targeta de crèdit.

*IMPORTANT
: Per accedir-hi, cal tenir activat el teu compte d'usuari online (si no el tens activat o no recordes el PIN, segueix primer les instruccions dels dos següents apartats).
Si no tens activat el compte d'usuari
Si no tens activat el teu compte d'usuari de SAF online, el pots crear i activar amb el teu DNI i la data de naixement.
T'arribarà un missatge al correu electrònic que tenim enregistrat perquè validis el teu compte i ja hi podràs accedir.

Si no recordes la contrasenya
Si tens activat el teu compte de SAF online, però no recordes el PIN o la contrasenya, pots restablir-la online, amb el teu DNI i data de naixement.