JÚNIOR ESCOLES ESPORTIVES
QUAN LA PRÀCTICA D'ACTIVITAT FÍSICA I ELS SEUS VALORS COINCIDEIXEN
Les Escoles esportives eduquen nens i nenes i nois i noies fins a 16 anys en valors com la convivència, la tolerància i el respecte per les persones i l'entorn, mitjançant la pràctica d'activitat física, en un ambient lúdic i participatiu.
==>>LES ESCOLES ESPORTIVES UAB QUEDEN CANCEL·LADES PER AL CURS 20-21<<=
A PARTIR DEL 14 DE SETEMBRE INSCRIPCIONS A LES ESCOLES
Terminis inscripcions:
· Del 14 (a les 12 h) al 16 de setembre inscripció reservada a inscrits a les mateixes escoles 19-20.
· Del 17 al 27 de setembre: inscripcions obertes a tothom.
Un cop finalitzat aquest període d'inscripció, només es podrà sol·licitar plaça consultant per email al responsable de les escoles, JACOBO YESTEJACOBO.YESTE@UAB.CAT.

Informa't dels descomptes i preus especials!

La inscripció es farà exclusivament ONLINE seguint aquestes instruccions per a la inscripció i per al pagament

->En tots els casos, cal emplenar aquesta documentació:
formulari d'autorització de participació en les escoles
declaració responsable.
Consulta altra documentació necessària i l'
adaptació de les Escoles Esportives a totes les mesures de prevenció per a la COVID19.
Preu especial per a integrants d'abonaments familiars
PROMOCIÓ PER A PARES I MARES DESCOMPTE DEL 50% DE MATRÍCULA SAF
Els pares dels nens que s'inscriguin a les Escoles Esportives poden aprofitar el moment de la inscripció per fer-se abonats al SAF amb quota familiar pagant la meitat de la matrícula. Amb aquesta promoció també podran gaudir dels descomptes especials en els preus de les escoles que tenen els abonats familiars.
Activitat física per a tota la família!

MÉS INFORMACIÓ
CONDICIONS PARES ESCOLES ESPORTIVES