JÚNIOR ESCOLES ESPORTIVES
QUAN LA PRÀCTICA D'ACTIVITAT FÍSICA I ELS SEUS VALORS COINCIDEIXEN
Les Escoles esportives eduquen nens i nenes i nois i noies fins a 16 anys en valors com la convivència, la tolerància i el respecte per les persones i l'entorn, mitjançant la pràctica d'activitat física, en un ambient lúdic i participatiu.
DE 6 A 16 ANYS Escola d'Esquaix
Iniciació a aquest esport, introduint coneixements bàsics i avançats sobre tècnica i tàctica.
DELS 14 ALS 36 MESOS Escola de Natació per a Nadons
Per a nadons, acompanyats dels pares.
Les sessions a la piscina petita combinen joc, plaer, estimulació i experiència afectiva amb els pares i mares, que han de fer l'activitat amb els menuts.
Una activitat divertida que reforça el vincle familiar.
DE 3 A 16 ANYS Escola de Natació
L'objectiu de l'escola és dotar els participants de les eines i coneixements bàsics per garantir la seva independència en el medi aquàtic i aconseguir que es familiaritzin amb ell, que aprenguin a controlar la respiració, a flotar i a propulsar-se en l'aigua.
Hi ha diferents nivells segons les franges d'edat.
De 5 A 15 anys Escola de Tennis
L'objectiu de l'escola és iniciar en aquest esport, treballant la capacitat d'observació i de concentració, la coordinació i l'agilitat, aprenent-ne el reglament i practicant la tècnica bàsica del joc: preses de raqueta, formes de colpir la pilota, piloteig, etc.
De 5 a 14 anys Escola de Gimnàstica Rítmica
L'objectiu de l'escola és iniciar en aquest esport que busca la màxima expressió corporal amb acompanyament musical i coordinant el moviment amb els diferents
aparells que la identifiquen: la corda, el cèrcol, la pilota, les maces i la cinta.
De 7 a 16 anys Escola de Natació Artística
Per ajudar a desenvolupar la forma física i la sensibilitat artística i, sobretot, passar una bona estona.
Cal un domini mínim del medi aquàtic per a poder practicar l'activitat. En cas de dubte es pot fer una prova de nivell.

DE 5 A 14 ANYS Escola de Karate
Per contribuir a l'evolució integral dels participants, perquè la pràctica del karate combina ment, cos i esperit a part d'ajudar a desenvolupar les qualitats físiques bàsiques i les capacitats motrius, i a millorar l'autoconeixement.
DE 8 A 16 ANYS Escola de Pàdel
Per iniciar els participants en aquest esport, fent que treballin la capacitat d'observació i concentració, la coordinació i l'agilitat, a part d'aprendre'n el reglament i la tècnica bàsica de joc.
DE 8 A 16 ANYS Escola de Bàdminton
L'objectiu de l'escola és transmetre els coneixements i les eines tècniques i tàctiques per assolir un bon nivell de joc. Està vinculada al Club Bàdminton Bellaterra (CBB).
DE 3 A 13 ANYS Escola de Futbol
L'objectiu de l'escola és transmetre els coneixements i les eines tècniques i tàctiques per assolir un bon nivell de joc. Està vinculada al Cerdanyola del Vallès Futbol Club (CFC).
FINS AL 22 DE JULIOL INSCRIPCIONS ESCOLES ESPORTIVES
De l'11 al 17 de juny: inscripció reservada exclusivament a infants inscrits al curs anterior.
Del 18 al 24 de juny: inscripció per a inscrits al curs anterior i menors titulars d’un abonament o inclosos en un abonament familiar i fills i filles de persones abonades.
Del 25 de juny al 22 de juliol: inscripció oberta a tothom.
Al setembre, inscripció per a places lliures.

Informa't dels descomptes i preus especials!
La inscripció es fa mitjançant SAF online (clicant aquí):
· Instruccions per a inscripcions online abonats/no abonats al SAF
· Instruccions de pagament a les escoles (els pagaments es fan en diferents moments segons l'escola triada).
· Preguntes més freqüents sobre la inscripció

En tots els casos, cal emplenar aquest formulari d'autorització de participació en les escoles.
Preu especial per a integrants d'abonaments familiars
AUTORITZACIONS ALTRA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA
Els infants i joves a partir dels 11 anys poden circular sols per la instal·lació del SAF i fer ús dels vestidors, tant a l'entrada com a la sortida de l'escola esportiva, amb una autorització signada.
· Autorització DE CIRCULACIÓ PER INFANTS D'11 A 13 ANYS (si escau)
· AUTORITZACIÓ DE CIRCULACIÓ PER A JOVES DE 14-15 ANYS (si escau)

PROMOCIÓ PER A PARES I MARES DESCOMPTE DEL 50% DE MATRÍCULA SAF
Els pares dels nens que s'inscriguin a les Escoles Esportives poden aprofitar el moment de la inscripció per fer-se abonats al SAF amb quota familiar pagant la meitat de la matrícula. Amb aquesta promoció també podran gaudir dels descomptes especials en els preus de les escoles que tenen els abonats familiars.
Activitat física per a tota la família!

MÉS INFORMACIÓ
CONDICIONS PARES ESCOLES ESPORTIVES