JÚNIOR ESCOLES ESPORTIVES
QUAN LA PRÀCTICA D'ACTIVITAT FÍSICA I ELS SEUS VALORS COINCIDEIXEN
Les Escoles esportives eduquen nens i nenes i nois i noies fins a 16 anys en valors com la convivència, la tolerància i el respecte per les persones i l'entorn, mitjançant la pràctica d'activitat física, en un ambient lúdic i participatiu.
ALGUNES ESCOLES ESPORTIVES SÓN EXCLUSIVES PER A PERSONES ABONADES.
Escola exclusiva per a persones abonades Escola de Natació
De 3 a 16 anys.
L'objectiu de l'escola és dotar l'alumnat de les eines i coneixements necessaris per garantir la seva independència en el medi aquàtic. El programa integra 4 continguts bàsics: familiarització amb el medi, respiració, flotació i propulsió, i adaptar-lo a l'etapa evolutiva i motriu de l'alumnat.
Escola exclusiva per a persones abonades Escola de Natació de nadons
De 14 a 36 mesos.

La natació per a nadons es defineix com una activitat de joc, plaer, estímul i experiència afectiva amb pares i mares. L'activitat l’han de realitzar els pares/les mares junt amb els nadons, a la piscina petita (màxim dues persones adultes per nadó).
Escola exclusiva per a persones abonades Escola d'Esquaix
De 6 a 16 anys.

Iniciació a aquest esport, introduint coneixements bàsics i avançats sobre tècnica i tàctica.
Escola exclusiva per a persones abonades Escola de Tennis
De 5 a 15 anys.

L'objectiu de l'escola és iniciar en aquest esport, treballant la capacitat d'observació i de concentració, la coordinació i l'agilitat, aprenent-ne el reglament i practicant la tècnica bàsica del joc: preses de raqueta, formes de colpir la pilota, piloteig, etc.
Escola exclusiva per a persones abonades Escola de Pàdel
De 8 a 16 anys.

Per iniciar els participants en aquest esport, fent que treballin la capacitat d'observació i concentració, la coordinació i l'agilitat, a part d'aprendre'n el reglament i la tècnica bàsica de joc.
Escola oberta a tothom Escola de Bàdminton
De 8 a 16 anys.
L'objectiu de l'escola és transmetre els coneixements i les eines tècniques i tàctiques per assolir un bon nivell de joc.

Està vinculada al Club Bàdminton Bellaterra (CBB) com a entitat col·laboradora.
Escola oberta a tothom Escola de Futbol UAB Naise
De 3 a 13 anys.
Per conèixer una nova metodologia en la pràctica de l’esport i relacionar-se amb nous companys. Els entrenaments estan dirigits per entrenadors qualificats amb titulació i se centren en la millora de la tècnica i els conceptes futbolístics tant per jugadors de camp com de porters. Està vinculada al Naise Barcelona Futbol Club
A PARTIR DEL 17 DE JUNY INSCRIPCIONS A LES ESCOLES
Períodes d'inscripció:
- Del 17 de juny (a les 12 h) al 29 de juliol
- De l’1 de setembre (a les 12 h) al 23 de setembre, per a les places disponibles.
Un cop finalitzat aquest període, només es podrà sol.licitar plaça consultant per email al responsable de les Escoles: JACOBO.YESTE@UAB.CAT

La inscripció es farà exclusivament ONLINE seguint aquestes INSTRUCCIONS PER A LA INSCRIPCIÓ.

->En tots els casos, cal emplenar aquesta documentació:
DECLARACIÓ RESPONSABLE.
FORMULARI D'AUTORITZACIÓ DE PARTICIPACIÓ en les Escoles

Consulta aquí
ALTRA DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA i les respostes a les PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE LES ESCOLES.