Segueix en forma… durant l’estiu!

Entrena amb l’app SAFTRAINING!

A l’estiu hi ha moltes coses a fer i molts llocs a visitar. Com anem amunt i avall, possiblement és complicat que pugueu assistir al SAF amb la freqüència amb la qual assistiu per hivern. Però no us preocupeu, podeu seguir entrenant allà on sigueu, només necessiteu un telèfon mòbil. Amb l’app SAFTRAINING podràs escollir el programa d’entrenament que més t’interessi. Queda’t amb la satisfacció de cuidar-te durant l’estiu!

Pots escollir entre les següents rutines:

• Per treballar condicionament físic: Estiu Cardio
  • Per treballar la tonificació: Estiu Tonificació
  • Per cremar greixos: Estiu Cremagreixos
  • Per estiraments i relaxació: Estiu Estiraments
  • Per fer una rutina express: Estiu Entrenament de 10’

Des de la HOME de l’aplicació, has de clicar a ENTRENAMENT LLIURE/Workout. Aquí pots assignar-te el programa que t’interessa fer. Un cop realitzat, cal validar-lo i tot seguit a la pantalla inicial et sortiran les calories que has cremat amb el programa realitzat.

Són programes d’una sola sessió, així els pots combinar al llarg de la setmana.

Et proposem unes quantes combinacions:

• Per fer un ESTIU ACTIU, fes una alternança de la rutina cardio amb una d’enfortiment
  • Per millorar la FORÇA GENERAL fes la rutina de tonificació o cremagreixos HI. Tres dies per setmana.
  • Per MANTENIR el teu nivell de condició física, combina la rutina cremagreixos 2 dies per setmana amb la rutina cardio o express en dies alterns.

Si vols també que quedi enregistrada tota l’activitat física que fas perquè l’app te la comptabilitzi, pots afegir activitats com caminar, córrer o esports que practiquis (Entrenament lliure/Esports). Un cop validats, quedaran enregistrats al teu calendari i així podràs veure els entrenaments fets cada dia.

Com pots accedir a aquest servei?

• Descarrega l’aplicació SAFTRAINING
  • Demana la clau d’accés al tècnic de sala del SAF i fes LOGIN