QUI SOM | RSC COMUNITAT UNIVERSITÀRIA
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Gent Activa del PDI-PAS
Programa adreçat exclusivament als treballadors de la universitat (PDI o PAS) per facilitar-los la iniciació en la pràctica d'activitat física i l'adquisició de bons hàbits i d'un estil de vida saludable.
La participació, en grup reduït, ofereix activitats dirigides exclusives, seguiment personalitzat i avaluació de la composició corporal, durant dos mesos.
Gent activa
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Tutoresport
Programa de suport acadèmic adreçat a esportistes matriculats a la UAB que formen part dels plans ADO (Ajut a l'esportista olímpic), DAN (Esportista d'Alt Nivell), ARE (Alt Rendiment Espanyol), ANC (Alt Nivell Català) o ARC (Alt Rendiment Català). Demanem als degans que ens aportin tutors a les facultats que els ajudin a compaginar la  vida acadèmica i l'esport d'alta competició.
Bloc de Tutoresport
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Competicions
Una de les possibles maneres d´aconseguir la convalidació de crèdits per la comunitat universitària és competint tant a nivell intern al campus com a campionats universitaris representant a la Universitat Autònoma de Barcelona.
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Seccions esportives
Altra manera d'aconseguir crèdits és realitzar la part pràctica en activitats dirigides o bé en una secció esportiva, disposant d'un assessorament més proper i especialitzat en un esport. Les seccions et permeten trobar-te amb gent que també li agrada practicar el teu esport preferit, ja sigui rugbi, futbol, bàsquet, tennis, pàdel, esquaix, bàdminton, voleibol i voleibol platja o natació artística.
Seccions esportives
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Erasmus +
Participem en un projecte Erasmus + promogut pel Servei d'Esports RTWA Aachen, d'Alemanya, que té com a objectiu estudiar i pal·liar el problema del sedentarisme entre la comunitat universitària estudiantil. En aquest projecte hi participen un total de 7 països europeus i 17 serveis d'esport universitaris.
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Promoció de Benvinguda
Té com a objectiu promoure la pràctica d´activitat física entre els i les estudiants de la UAB que arriben per primera vegada al campus. No han de pagar matrícula i tenen gratuïtat de quota durant els primers mesos. Nova etapa... nous hàbits de vida saludable!
COMUNITAT UNIVERSITÀRIA Promoció per a Residents a Vila
Adreçada a estudiants residents a la Vila Universitària de la UAB amb l'objectiu d'apropar-los a un servei esportiu de qualitat. Si vius a Vila 1, tens matrícula gratuïta al SAF i quota mensual especial, i si vius a la Vila 2, no has de pagar res per venir a les instal·lacions esportives!
Promoció Vila Universitària